Telmore hjælp
Skift mobilabonnement
Vores vaner ændrer sig hele tiden, og på et tidspunkt er det måske tid til at rette lidt i sit mobilabonnement, så det matcher dit forbrug bedre. På Mit Telmore kan du altid holde øje med dit forbrug – og også skift til det mobilabonnement, der passer til dig. Vi forklarer hvordan, her på siden. Sådan
skifter du
abonnement
I Mit Telmore-appen kan du styre det hele. Du kan se, hvor meget tale og data du bruger fordelt på måned, dag eller uge – så du har en nogenlunde ide om, hvordan dit forbrug typisk er. Det er også i appen, at du skifter dit mobilabonnement.
Skift abonnement
Skift abonnement
Det afhænger af, om du skifter til et dyrere eller billigere abonnement.
Når du skifter til et dyrere abonnement
Dit abonnement bliver skiftet indenfor 24 timer, og vi trækker differencen mellem dit nye og dit gamle abonnement med det samme. Du får en ordrebekræftelse på det, på mail.
Når du skifter til et billigere abonnement
Dit nye abonnement træder i kraft fra den første i den efterfølgende måned, derfor bliver du ikke opkrævet noget med det samme. Din pris ændrer sig bare fra den næste måned. Du får en ordrebekræftelse på det, på mail.
Tilmeld og afmeld
services
Du kan tilmelde og afmelde services i Mit Telmore-appen. Når du afmelder en service, gælder afmeldingen fra næste måned. Når du tilmelder en service, bliver den aktiveret med det samme.
En service kan for eksempel være:
- Automatisk betaling
- Udlandstelefoni
- Voicemail
- Et ekstra SIM-kort til datadeling
Tilmeld og afmeld
services
Du kan tilmelde og afmelde services i Mit Telmore-appen. Når du afmelder en service, gælder afmeldingen fra næste måned. Når du tilmelder en service, bliver den aktiveret med det samme.
En service kan for eksempel være:
- Automatisk betaling
- Udlandstelefoni
- Voicemail
- Et ekstra SIM-kort til datadeling
Tilmeld og afmeld
services
Du kan tilmelde og afmelde services i Mit Telmore-appen. Når du afmelder en service, gælder afmeldingen fra næste måned. Når du tilmelder en service, bliver den aktiveret med det samme.
En service kan for eksempel være:
- Automatisk betaling
- Udlandstelefoni
- Voicemail
- Et ekstra SIM-kort til datadeling
Gør som alle andre Telmore-kunder
- Slip for telefonkøen
- Få det fulde overblik
- Få unikke kundefordele
Skal jeg skifte abonnement, når jeg køber en mobil?
Når du køber en ny mobil, får du rabat, når du vælger et abonnement. Du kan sagtens skifte abonnement, beholde dit nummer og spare penge samtidig.
Læs hvordan du gør ved køb af ny mobil med rabat.
Læs hvordan du gør ved køb af ny mobil med rabat.
Kan jeg skifte mit abonnement, selvom jeg har en binding?
Du kan sagtens skifte dit abonnement, selv om du har en binding på dit nummer. Det er ikke abonnementets indhold, du er bundet til, men prisen på abonnementet.
- Hvis du skifter til et dyrere abonnement , end du er bundet til, vil prisen pr. måned blive ændret til prisen på det nye abonnement.
- Hvis du skifter til et billigere abonnement , ændrer prisen sig ikke, kun indholdet. Du betaler stadig den pris, du er bundet til.