Har du brug for hjælp?
Så er du landet det helt rigtige sted. Scroll ned her på siden, så gør vi vores allerbedste for at hjælpe dig.
Har du brug for hjælp?
Så er du landet det helt rigtige sted. Scroll ned her på siden, så gør vi vores allerbedste for at hjælpe dig.
Har du brug for hjælp?
Så er du landet det helt rigtige sted. Scroll ned her på siden, så gør vi vores allerbedste for at hjælpe dig.
Hvad kan vi hjælpe med?
Få hjælp til at spærre dit SIM-kort
Du kan spærre dit SIM-kort på
Mit Telmore , eller ringe til os på 70218500. Linjen er døgnåben - vær opmærksom på, at nummeret er forbeholdt henvendelser omkring spærring af SIM-kort.
Spær dit SIM-kort >
Spær dit SIM-kort >
Få hjælp til dit abonnement
Sådan skifter du abonnement >
Overdrag abonnement >
Sådan tilmelder du hemmeligt- eller skjult nummer >
Dit abonnement i udlandet >
Overdrag abonnement >
Sådan tilmelder du hemmeligt- eller skjult nummer >
Dit abonnement i udlandet >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Forstå din regning
Forstå din regning >
Betalingsformer >
Automatisk betaling >
Skift dit betalingskort >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Betalingsformer >
Automatisk betaling >
Skift dit betalingskort >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Få hjælp til dit SIM-kort
Sådan bestiller og aktiverer du dit SIM-kort >
Sådan bestiller og aktiverer du dit eSIM >
Find din PIN- og PUK-koder >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Sådan bestiller og aktiverer du dit eSIM >
Find din PIN- og PUK-koder >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Få hjælp til at aktivere dine streamingtjenester
Disney+ >
Netflix >
Viaplay >
Max >
TV2 Play Basis >
Telmore Musik >
Saxo >
SkyShowtime >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Netflix >
Viaplay >
Max >
TV2 Play Basis >
Telmore Musik >
Saxo >
SkyShowtime >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Få hjælp til tekniske spørgsmål
Mobilmanualer >
Hvis forbindelsen driller >
Når dine opkald ikke går igennem >
Hvis du ikke kan sende SMS’er >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Hvis forbindelsen driller >
Når dine opkald ikke går igennem >
Hvis du ikke kan sende SMS’er >
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så kontakt os endelig - vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Du klikker blot her , så uddyber vi hvor og hvordan, du får fat på os
Vi bor i Roskilde
Du er velkommen til at besøge vores kontor – vi sidder på Gullandsstræde 2, 2. sal, 4000 Roskilde. Du kan kigge forbi os alle hverdage mellem kl. 8-16.
P.S. - hvis du farer vild, skal du bare gå efter den lyserøde farve.
Har vi ikke levet op til dine forventninger?
Det er vi selvfølgelig virkelig kede af, og vi vil meget gerne høre fra dig - så vi kan gøre det endnu bedre næste gang.
Læs mere om, hvordan du kan forholde dig her
Din app til selvbetjening
Find nemt svar i Mit Telmore-appen
Du skal ikke stå i kø eller vente til vi åbner, for at få svar. Find nemt og overskueligt den info, du har brug for via appen. Log på og se:
- Forbrug
- Betalinger
- Dit abonnement
- SIM-kort
Din app til selvbetjening
Find nemt svar i Mit Telmore-appen
Du skal ikke stå i kø eller vente til vi åbner, for at få svar. Find nemt og overskueligt den info, du har brug for via appen. Log på og se:
- Forbrug
- Betalinger
- Dit abonnement
- SIM-kort
Din app til selvbetjening
Find nemt svar i Mit Telmore-appen
Du skal ikke stå i kø eller vente til vi åbner, for at få svar. Find nemt og overskueligt den info, du har brug for via appen. Log på og se:
- Forbrug
- Betalinger
- Dit abonnement
- SIM-kort
Send os en mail
Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Vi gør vores allerbedste for at svare indenfor 5 hverdage
Du er velkommen til at skrive til os! Du trykker blot på knappen nedenfor, udfylder formularen og så sørger vi for at vende tilbage til dig.Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Send os en mail
Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Vi gør vores allerbedste for at svare indenfor 5 hverdage
Du er velkommen til at skrive til os! Du trykker blot på knappen nedenfor, udfylder formularen og så sørger vi for at vende tilbage til dig.Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Send os en mail
Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Vi gør vores allerbedste for at svare indenfor 5 hverdage
Du er velkommen til at skrive til os! Du trykker blot på knappen nedenfor, udfylder formularen og så sørger vi for at vende tilbage til dig.Uddyb gerne grundigt, så vi er helt klædt på til at hjælpe dig.
Telefon til kundeservice
Åbent mandag til fredag mellem 9 – 16.
Vi holder lukket i weekender og på helligdage.
Telefon: 70218900
Vær opmærksom på, at du kan opleve ekstra lang ventetid, hvis du ringer i starten af måneden.
Vi holder lukket i weekender og på helligdage.
Telefon: 70218900
Vær opmærksom på, at du kan opleve ekstra lang ventetid, hvis du ringer i starten af måneden.
Bemærk! Det er ikke muligt at foretage en indbetaling gennem kundeservice længere. Vi anbefaler i stedet, at du foretager indbetalingen på
Mit Telmore .