Telmore hjælp

Mobildata fejler

Hvis din forbindelse driller, eller du slet ikke kan komme på nettet, kan det skyldes flere forskellige årsager. Her på siden, hjælper vi dig med at nulstille dit mobilnetværk - som løser udfordringen 9 ud af 10 gange - og kommer omkring, hvad udfordringerne kan skyldes.

Tjek om der er driftsforstyrrelser hos dig


Har du mistet din forbindelse? Og kan din mobil ikke finde netværket igen? Det er altid en god ide at dobbelttjekke, at forstyr ikke eller flytilstand er slået til. Hvis det er, skal du slå det fra. Genstart også din mobil. Og til sidst, kan du også teste dit SIM-kort i en anden mobil. Hvis din mobil stadig ikke kan komme på netværket, kan det skyldes, at der bliver arbejdet på masterne i dit område. Herunder kan du tjekke, om der er driftsforstyrrelser hos dig.
Se driftsstatus

Tjek om der er driftsforstyrrelser hos dig


Har du mistet din forbindelse? Og kan din mobil ikke finde netværket igen? Det er altid en god ide at dobbelttjekke, at forstyr ikke eller flytilstand er slået til. Hvis det er, skal du slå det fra. Genstart også din mobil. Og til sidst, kan du også teste dit SIM-kort i en anden mobil. Hvis din mobil stadig ikke kan komme på netværket, kan det skyldes, at der bliver arbejdet på masterne i dit område. Herunder kan du tjekke, om der er driftsforstyrrelser hos dig.
Se driftsstatus

Tjek om der er driftsforstyrrelser hos dig


Har du mistet din forbindelse? Og kan din mobil ikke finde netværket igen? Det er altid en god ide at dobbelttjekke, at forstyr ikke eller flytilstand er slået til. Hvis det er, skal du slå det fra. Genstart også din mobil. Og til sidst, kan du også teste dit SIM-kort i en anden mobil. Hvis din mobil stadig ikke kan komme på netværket, kan det skyldes, at der bliver arbejdet på masterne i dit område. Herunder kan du tjekke, om der er driftsforstyrrelser hos dig.
Se driftsstatus

Nulstil dit netværk

Apple
Android

Apple
Android

Åbn indstillingerog vælg mobilnetværk

Vælg mobildata netværk

Tryk nulstil indstillinger

Bekræft nulstilling og genstart

1
/

Åbn indstillinger (Guiden kan variere fra mobil til mobil. Den her er vejledende.)

Søg på nulstil

Find nulstil netværksindstillinger

Bekræft nulstilling og genstart

1
/

Gør som alle andre Telmore-kunder
 

  • Slip for telefonkøen
  • Få det fulde overblik
  • Få unikke kundefordele

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har et abonnement med data, har du 4G eller 5G. Står der 4G/LTE ved mobildata-ikonet i toppen, er du på 4G-netværket. Står der 5G ved mobildata-ikonet i toppen, så er du på 5G-netværket.
På mobiler fra før 2015 og i områder med svag 4G-forbindelse, har du måske 3G-forbindelse.
 
SIM-kort fra 2014 og frem understøtter 4G. Er dit SIM-kort fra før 2014, kan du bestille et nyt i Mit Telmore-appen under SIM-kort og spærring. Når du modtager det med posten fra os, skal du huske at aktivere det i appen.

Gå til Mit Telmore
 
iPhones og smartphones fra 2015 og frem har 4G. Nogle smartphones fra 2019 og frem har 5G. Nogle smartphones fra 2013-14 har også 4G. Hvis du er i tvivl, kan du slå din model op.

Søg på andre emner